Благоустрій та комунальне обслуговування населення



Благоустрій території населеного пункту

Щорічний всеукраїнський конкурс “Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку”
  • Постанова КМУ від 17 грудня 1999 р. № 2304 «Про щорічний всеукраїнський конкурс “Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку”»
  • Постанова КМУ від 18 липня 2003 р. N 1119 «Про організацію щорічного всеукраїнського конкурсу “Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку”»
  • Умови щорічного всеукраїнського конкурсу “Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку”
  • Показники для визначення рівня благоустрою
  • Рейтингові критерії для визначення рівня благоустрою
  • Зміст матеріалів, які подаються до конкурсної комісії
    • 1.  Лист – подання міського (селищного, сільського) голови.
    • 2.  Копія протоколу обласної (республіканської) конкурсної комісії.
    • 3.  Фотоальбом з підписаними фотографіями, які розкривають проведені роботи на об’єктах благоустрою в населеному пунктів за звітний рік.
    • 4.  Диски з фотографіями, презентація об’ємом до 24 слайдів у форматі Microsoft Power point (для І – ІV категорії населених пунктів).
    • 5.  Пояснювальна записка, яка включає:
    • 5.1.  Показники для визначення рівня благоустрою території населеного пункту за звітний рік, перелік яких затверджується конкурсною комісією;
    • 5.2.  Довідку місцевого управління статистики про кількість проживаючих в населеному пункті, станом на перше січня звітного року;
    • 5.3.  Довідку з місцевого держказначейства щодо обсягу витрачених бюджетних коштів на благоустрій населеного пункту;       
    • 5.4.  Довідку місцевої СЕС про санітарний стан населеного пункту, окремих об’єктів благоустрою, парків, скверів, доріг, полігону сміттєзвалищ та кількість виявлених несанкціонованих сміттєзвалищ;
    • 5.5.  Довідку місцевого управління екології про екологічний стан населеного пункту та проведені роботи із охорони довкілля, впровадження роздільного збирання побутових відходів, їх переробку та утилізацію;
    • 5.6.  Довідку місцевого управління архітектури про впровадження малих архітектурних форм, що відзначаються новизною конструкцій, економічністю та зручністю в експлуатації;
    • 5.7.  Довідку місцевого управління МНС про здійснення ефективних заходів щодо запобігання зсувним явищам та підтопленню територій, ліквідації наслідків стихійного лиха;
    • 5.8.  Довідка ДАІ МВС про відповідність стану вулично-дорожньої мережі вимогам ДСТУ 3587-97, щодо стану безпеки руху та кількості місць концентрації ДТП (для І – ІV категорії населених пунктів);
    • 5.9.  Довідку місцевого управління МВС про кількість правопорушень в громадських місцях;
    • 5.10.  Довідку учасника конкурсу:
      • – про залучення позабюджетних коштів, джерела їх надходження та напрямки використання;
      • – про стан впровадження енергозберігаючих технологій у сфері зовнішнього освітлення;
      •  про стан водопровідно-каналізаційних мереж;
      •  про будівництво та утримання в належному стані спортивних споруд за місцем проживання громадян;
      • – про збереження  історико-культурної спадщини;
      •  про своєчасне виконання заходів щодо підготовки житлового фонду, об’єктів житлово-комунального господарства і соціальної сфери до роботи в  зимових умовах.
  • Підсумки щорічного всеукраїнського конкурсу “Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку”

Відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» і постанови Кабінету Міністрів України від 18.07.2003 №1119, починаючи з 2002 року в країні проводиться щорічний всеукраїнський конкурс «Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку».

За повідомленням Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 23 жовтня 2013 року Кабінет Міністрів України прийняв розпорядження «Про підсумки щорічного всеукраїнського конкурсу «Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку» за 2012 рік».

За першою категорією населених пунктів (міста понад 500 тис. населення) I місце здобули міста Київ та Одеса, ІI місце — міста Донецьк та Дніпропетровськ, третє — міста Кривий Ріг та Львів.

За другою категорією населених пунктів (міста від 150 до 500 тис. населення) I місце отримали міста Севастополь та Кременчук Полтавської області, II місце — міста Вінниця та Миколаїв, а III місце — міста Бердянськ Запорізької області, Івано-Франківськ та Луцьк Волинської області.

За третьою категорією населених пунктів (міста від 50 до 150 тис. населення) I місце посіли міста Іллічівськ Одеської області та Комсомольськ Полтавської області; II місце — міста Ковель Волинської області, Артемівськ Донецької області та Коломия Івано-Франківської області; III місце — міста Лозова Харківської області, Червоноград Львівської області та Первомайськ Миколаївської області.

За четвертою категорією населених пунктів (міста до 50 тис. населення) I місце — міста Радивилів Рівненської області та Славутич Київської області; II місце — міста Глухів Сумської області, Миргород Полтавської області та Димитров Донецької області; III місце — міста Снятин Івано-Франківської області, Чугуїв Харківської області та Ладижин Вінницької області.

За п’ятою категорією населених пунктів (селища) І місце – селища Квасилів Рівненської області та Козача Лопань Харківської області; ІІ місце – селища Гребінки Київської області та Чорнобай Черкаської області; ІІІ місце – селища Костянтинівка Миколаївської області, Велика Лепетиха Херсонської області та Залізці Тернопільської області.

За шостою категорією населених пунктів (села) – І місце – села Гаврилівка Харківської області та Шотівка Херсонської області; ІІ місце – села Лукашівка Черкаської області, Кам’янка Житомирської області та Поляна Закарпатської області; ІІІ місце – села Нижній Вербіж Івано-Франківської області, Музиківка Херсонської області та Мицівці Хмельницької області.

Відповідно до зайнятих місць, переможців нагородять дипломами Кабінету Міністрів України І, ІІ та ІІІ ступенів. 


Утримання вулично-дорожньої мережі

Зовнішнє освітлення населених пунктів

Поводження з побутовими відходами

Похоронна справа

На виконання доручення Віце-прем’єр-міністра України – Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України В.Б. Гройсмана від 23.06.2014 № 21128/1/1-14 стосовно надання пропозицій з упорядкування законодавства щодо безоплатного поховання осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України разом із Міністерством фінансів України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством соціальної політики України та Міністерством юстиції України опрацювало питання щодо визначення джерел відшкодування витрат, пов’язаних з похованням та наданням допомоги родичам померлого, та інформує.

Статтею 14 Закону України «Про поховання та похоронну справу» визначено коло осіб, яким надано право безоплатного поховання, до яких, зокрема, належать особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною.

Порядок проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни (далі – Порядок) затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 № 1445.

Витрати на проведення безоплатного поховання осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, здійснюються місцевими фінансовими органами за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на основі договору-замовлення, укладеного виконавцем волевиявлення або особою, що зобов’язалася поховати померлого, з ритуальною службою чи сільським головою, шляхом перерахування коштів на рахунок виконавців ритуальних послуг.

Водночас, за інформацією Мінекономрозвитку України, щорічно в загальному обсязі субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв’язку, інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот), на компенсацію втрати частини доходів у зв’язку зі скасуванням податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального і на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян враховуються видатки на поховання Героїв України.

За інформацією Мінфіна України видатки на безоплатне поховання осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, та виплату дружині (чоловіку) і дітям до 18 років одноразової допомоги у разі смерті, передбачених Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», щорічно враховуються у складі видатків на надання інших передбачених законодавством пільг у загальному обсязі субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв’язку, інших передбачених законодавством пільг та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян.

За інформацією Мінсоцполітики України відповідно до пункту 25 статті 16 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» у разі смерті (загибелі) особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, дружині (чоловіку) і дітям віком до 18 років передбачена виплата одноразової допомоги у розмірі п’яти прожиткових мінімумів, затверджених законом на день смерті (загибелі), у розрахунку на місяць на одну особу.

Враховуючи зазначене, питання щодо джерел відшкодування витрат, пов’язаних з похованням осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, нині в Україні законодавчо врегульовано.


Форма акту-претензії про неналежне надання або ненадання послуг

Завантажити – Форма акту-претензії про неналежне надання або ненадання послуг (.docx)

Начальнику

______________________________________

______________________________________

(Прізвище, назва та адреса організації)

АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ

про неналежне надання або ненадання послуг

(складається в 2-х екземплярах)

м. _____________________________                                                    «___» ________________ 20___ р.

(назва населеного пункту)                                                                       (дата складення)

Споживач ____________________________________________________________________________________

                        (прізвище, ім’я, по-батькові)

висловлює     претензії     виконавцю     щодо      якості     надання     послуг

з________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

(види послуг)

__________________________________________________________________________________________________

в частині _______________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

(види порушень, кількісні та/або якісні показники надання послуг)

в період  з _____________________ 20___р.  до ___________________ 20___р.

У зв’язку   з  викладеним,   вимагаю зробити перерахунок розміру плати  за  неналежно  надані  (або  ненадані)  послуги, зазначені в даному акті    споживачу (ам) згідно з умовами договору про

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Цей акт склали:

Виконавець в особі ______________
_______________________________
(П.І.Б.)
_______________________________
(посада)
_______________________________
(адреса)
телефон________________________
_______________________________
(підпис)  
Споживач ______________________
_______________________________
(П.І.Б.)
_______________________________
(посада)
_______________________________
(адреса)
телефон________________________
_______________________________
(підпис)  

У разі  неприбуття   представника  виконавця  в   установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників    або   необґрунтованої    відмови    від    підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі (ст. 18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги):

1.Споживач ____________________
_______________________________
(П.І.Б.)
адреса _________________________
_______________________________
_______________________________
(підпис)  
2. Споживач ____________________
_______________________________
(П.І.Б.)
адреса _________________________
_______________________________
_______________________________
(підпис)